close
標題:

我14歲,一個月差不多來左3次M...急急急(15點)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我14歲,一個月差不多來左3次M,,, 9月頭之中我來左M (8-10日)...9月十幾又來(7-9)10月3日又來(依+D M仲幾多下...) 我來左M差不多3年,之前一直都好正常,但唔知why會突然亂晒................. 我初初以為上次未來完...但唔多似T^T 我係咪有咩病??我好驚丫....先十幾歲,唔想大個之後會冇得生,唔該幫幫我,THX ! 更新: but我今次來大約7-9日來wor...仲你好似第3日少d咁既?? 更新 2: 咁唔準,唔係應該幾個月來一次咩?why我一個月來幾次??

最佳解答:

來經時間唔準,尢其是係最初來經的兩、三年,身體都會出現荷爾蒙分秘失調的問題,有時一個月黎三、兩次,又或者幾個月都無一次,我有一個朋友,每次來經都係唔準,有時三個月,有時半年才來經一次,後來她用營養去調理身體後,問題已經解決,現在,她每個月都來得準時又輕鬆,需要多一點資料的話,不妨直接聯絡我。samuelgo1322@hotmail.com 或 9266-4445Samuel 2010-10-16 14:34:14 補充: 內分秘失調的定義,可能係多,又可能係少,總之一句講哂 >> 紊亂!大多數失調的女性都係會超過一個月一次,但亦都有機會係一個月多過一次囉!希望幫到妳!

其他解答:

請你立刻叫你母親和你去看婦科醫生....你好危險|||||有排卵就會有月經. 因此你會在一個月內來三次月經這就表示你的排卵並不規律. 會導致這種情況的發生 可能的原因有很多種. 例如: 身高體重的變化, 因為你正值青春期發育成長的時候 生理上一下子無法承受 你身體變化 造成體質改變. 賀爾蒙失調, 又或營養過剩等等 性行為的發生, 或者吃過避孕藥 事後藥等等 建議你快去看婦科醫師.因為確切的原因還要透過醫師的診斷,而他們能夠幫到你解決這個問題. 千萬別隨便相信一些坊間的調理補品或者一些人要你不要吃甚麼就能改善.都是無稽之談.|||||我在這裡也奉勸很多人,想黎M正常一些的話,平時就不可飲太多凍飲品,M就會正常一些,因凍品會令身體差,身體差就什麼事都可以發生的,妳黎左M差不多3年,應該不會有這情況發生的,因為有很多少女,日常凍品不離口,所以就會導致M期不準了,妳不會大後冇兒女生的,妳放心吧...戒除凍品啦...妹妹....... 2010-10-16 15:41:23 補充: 或可盡量減少啦....|||||其實無事嘅,可能你嗰幾日飲左茶或凍野,所以來下唔來下。有時生理問題都可以改變M來嘅次數同時間,改變生理時間係最好嘅方法。
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()