標題:

想找一間適合自己的教會

發問:

我以前有返過教會, 但已一段時沒返了,但朋友給我看了標杆人生後, 想找一間教會從新認識這個信仰 但因讀書/工作關系,我星期六不能返, 有什麼教會可以介紹給我呢?? 我希望可以返小組及崇拜 1. 有沒有一些是給新信徒認識這個信仰的課程呢?? 2. 或時間及年紀合適的小組呢?? 我是24歲的,住屯門區, 有沒有人可否祥細小小給我介紹一間教會給我 (如可以的話,可否簡單說明聚會的形式或流程) 謝謝幫忙的人!! 更新: 有冇係屯門區返開教會的朋友可給我一些意見???

最佳解答:

我而家返緊旺角神召會禮拜堂總堂, 响屯門區有一個支堂,係神召會屯門友愛堂, 崇拜聚會時間係星期日上午十點半, 地址:屯門新墟青山公路250號彩暉花園14號地下 我唔係太清楚支堂聚會的形式,但我地總堂的小組, 係分齡牧養,大致上方向差不多, 希望可以幫到你! 你有重新認識神的心,為你感恩!

其他解答:

mmm......首先要為你感恩呢!!! 你住個一區我就唔係好熟....但據我所知, 係長沙灣的恩福堂係一間行小組制行得幾好的教會來的. 佢係一間 mega church, 每週日都會開三四堂崇拜, 每堂都千幾二千人咁的, 但又唔會因為係大教會而忽略信徒栽培, 以小組制做教導的. 因為係行小組, 所以時間都比較有彈性的...我所知的真係唔多, 如果你有興趣, 可以去http://www.yanfook.org.hk/tc/events.jsp睇下佢地的聚會岩唔岩你.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()