close
標題:

Grad din 想著中性DD

發問:

我本身5係好高~~ 158 左右 但係肥肥地~ 長直頭髮!! 我想問gum樣可5可以著得中性?? 同埋可以點著?? 我想過可5可以著1條黑色長褲,恤3,打tie,加件lady cutting ge 西裝背心 鞋就尖頭ge高跟鞋 gum樣著會5會5夠formal??? 更新: 可5可以提議下恤3同鞋係甚麼色較好?? THZ^^

最佳解答:

你咁樣ok呀, 我覺得幾好呀, 不過我有d建議: 1. 我建議你唔好打呔, 因為咁樣似乎襯得太絕, 會怪怪地有反效果 2. 你可以加一條長長地既necklace 3. 高跟鞋最好係圓頭, 或者著open toe, 會fashion好多 4. 恤衫長褲千奇唔好闊, 要slim D, 咁個人望落瘦d 5. 加一個細細個clutch(手袋), 有型d!! * 因為中性打扮既重點唔係會著到好man, 而且有男性既英氣, 又可以有feminine既氣質!! 2007-05-23 23:16:34 補充: 最穩陣, 當然係:* 白恤衫+ 黑長褲 (恤衫可以有d details, 好似riffle, 花邊, 或者好得意既button)* 西裝背心可以係黑或淺灰 (黑色最保險!!), 或者有少少暗間條紋都得* 至於鞋呢, 黑色最好, 不過特別d, 白色都ok!!* 飾物你可以考慮長長地果d珍珠+金色既長necklace, 或者大隻d既ear ring, or 大大個圈果d都ok (不過necklace and ear ring是但要一樣, 否則太多) 2007-05-23 23:17:05 補充: *** 你呢2日有無睇報紙, 章子怡享康城影展著果套Chanel 套裝, 佢上半身都幾靚, 你可以參考一下!! 同埋佢都係著黑色open toe 既high heel, 我覺得幾好睇呀!!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你可穿著比較貼身既恤衫(淺藍色, 淺粉紅, 白色), 最好係有反袖, 最好要有得玩袖口褸既, 唔好打tie, 開底一兩粒褸, 再加件lady cutting 既長袖西裝, 穿著黑色長既直腳褲, 鞋要尖頭既黑色高跟鞋, 咁樣都好formal啦
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()