標題:

adobe photoshop cs4

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人正在用adobe photoshop cs4 是官方的中文板本我係原本個圖層度 打左幾行字 如下1 aaa2 bbb3 ccc4 ddd5 eee我想畫一個框框 我係左手邊工具箱果度 文字工具下面再下面有一個矩形工具之後我揀左 1.形狀圖層 2.矩形工具 3.建立新增形狀圖層 4.預設樣式(無) 5.顏色:黑色我只係想整一個框框 黑色邊 就係甘easy 好似小畫家甘 但係我唔想開小畫家想學多d野 ... 顯示更多 本人正在用adobe photoshop cs4 是官方的中文板本 我係原本個圖層度 打左幾行字 如下 1 aaa 2 bbb 3 ccc 4 ddd 5 eee 我想畫一個框框 我係左手邊工具箱果度 文字工具下面再下面有一個矩形工具 之後我揀左 1.形狀圖層 2.矩形工具 3.建立新增形狀圖層 4.預設樣式(無) 5.顏色:黑色 我只係想整一個框框 黑色邊 就係甘easy 好似小畫家甘 但係我唔想開小畫家 想學多d野 一個程式ko哂 開2個程式做野唔得爽手 有冇高手教教我 我msn 係 jackalinhk520@msn.com 如果有人識埋adobe illustrator cs4 我都有小小問題想問 不過adobe photoshop 果個問題好緊要 請各位高手幫幫手!!!1 1000000thanks

最佳解答:

你首先要set up 個page size 先, 再o係個page 度畫你想要既野 用法同photoimpact 同 paint 好相似, 但係多d function 其實咁様教你好難, 我自己初學時, 係o係library 借書睇學返o黎 你可以試下, 除非畫d好複雜既野, 如果唔係, 睇書都ok

其他解答:

其實我想畫一個框框 有冇方法可以連絡到你??|||||我都係用緊photoshop cs4 同adobe illustrator cs3 =) 你想問咩呀 2009-11-11 19:40:02 補充: 可唔可以詳細d 呀? 個框框要係點[要求]?
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()