標題:

non-jupas 係唔係一定有interview?

發問:

non-jupas 係唔係一定有interview 嫁? early consideration o既話又會唔會有interview? 報下列li d 有無interview? cu economics ust bba economics 本人下年要報non-jupas..想e+ 問清楚d 先~ 感謝 (: 更新: 我考6科個offer 都only係 aaa or bbb? 定係會要求6a 6b? 更新 2: economics 起cu 入面唔係bba 黎嫁bor... 更新 3: 唔該晒..=] o甘social science 呢? economics 起中大入面係under social science.. 更新 4: SORI AR..想問多一個問題 xd 如果無predicted grades o既話..佢地會唔會照俾offer 我? 更新 5: 如果連as 都無呢 :( ? 更新 6: 我自修嫁.. 更新 7: 係ar..因為我考cie 個種..起hk無得無as a2 o甘考.. 要考就一次過考晒佢o甘.. 更新 8: 唔該晒你=]

最佳解答:

halo, 我之前都報過non-jupas, 希望幫到你丫=] 有冇interview呢, 係睇你報咩科既, 如果係一d多人揀既話, 好似 ust既global business, hku既bba, 果一d都係會有interview的... 而你個early consideration係唔係講緊early admission scheme 定係係網上面早d apply果個function? 係的話, 2個都係會有interview的, 仲要係group 既interview, (hk既大學interview愛用group interview... cu既bba, econ呢一d科係冇interview, 除非你既成績係緊緊到個requirement, 如果唔係正常情況下, 都係會就咁就有offer既... 而個offer係AAA... ust既bba, econ係會有interview, 係group interview... 有4個人的.. 我之後報global都係有group interview, 如果係就咁pure bba的話, 就唔會有interview, 就咁有offer, 而個offer好多時係bbb既... 希望幫到你3丫=] 有d咩interview既野可以再email我的=] 2009-03-28 07:00:51 補充: 1) HK既大學只係睇3科的, 所以個offer都係得3個grade既=] 2) 我估business department generally係唔要interview既.. 2009-03-28 19:48:56 補充: 咁呢個我就唔係好多知了, 不過聽我個fd, (佢報哂所以有大學既econ), 只有hku同ust會俾interview, 有一d大學係會有電話interview, 但佢冇話cu有bor~ =] 2009-03-29 00:13:31 補充: 咁大學就會睇你既AS grade了, 不過好多時你報hk既大學都係有學校既ref letter架bor.. 咁入面就會有埋predicted grade既,,, 2009-03-29 21:40:34 補充: 下...唔係卦, 你一次過考哂成個gce佢丫? 2009-03-30 01:12:35 補充: 咁我睇黎你都係寫信去大學報好了, 同佢地講你係自修生黎既.."

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()