close
標題:

香港大學各faculty

發問:

本人現正在澳洲讀year 1但打算報讀香港大學2009 entry只能以non-jupas的方法報有朋友話文學院容易入因為收得多但我其實係讀緊social science亦希望到hku後也能major 與social science相關既科目例如geography跟住朋友又話social science好難入而我本身亦其實對文學院有興趣(只係我鍾意social science多d)所以他suggest我把first choice寫文學院second choice才是social science我的問題是如果我把此次序倒轉文學院見我把它放到second... 顯示更多 本人現正在澳洲讀year 1 但打算報讀香港大學2009 entry 只能以non-jupas的方法報 有朋友話文學院容易入因為收得多 但我其實係讀緊social science 亦希望到hku後也能major 與social science相關既科目 例如geography 跟住朋友又話social science好難入 而我本身亦其實對文學院有興趣(只係我鍾意social science多d) 所以他suggest我把first choice寫文學院 second choice才是social science 我的問題是 如果我把此次序倒轉 文學院見我把它放到second choice 是否就絕不會再consider我? 而social science是否如此難入? 另外 文學院畢業的競爭力會否比faculty of social science低? 而事實上又係唔係咁重要呢?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實呢兩個都係non-ju比較熱門既fac, 如果arts放第二佢就唔會理你, socialscience聽聞都係, 所以我覺得咩3個choices真係曬氣。 我又唔覺ss會比arts難入, arts其實都唔易入,我相信如果你係讀緊ss, 考ss點都易過考arts, 因為non-ju唔係淨係睇gpa,唔係話你gpa高,讀緊文科都可以去入bba 所以我覺得你會入ss好d 我就覺得真係唔係咁重要, 再者,ba都有好多種,要睇你讀咩科, translate競爭都唔弱, 其實讀完你就會發現唔係係果科畢業就一定食果行飯 依自己興趣同能力選左先,前景冇人可以準確咁預測到

其他解答:
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()