標題:

英國遊學團22日要帶咩去啊?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我今年係第一次去英國遊學, 22日,住home stay,要帶d咩去? o個度有冇wi-fi上網? 同埋有咩係要特別注意? p.s.我係跟ef去,d home stay好冇人ga?

最佳解答:

我今年都參加左去愛丁堡既遊學團, 我了解過, EF其中一個辨遊學團既目的係要D青少年戒甩個電腦癮, 所以應該冇得帶電腦架。 另外, 帶D咩去唔駛咁快諗住既, 6月中至尾既時間會有一個新生講座, 個到會會講要帶d咩架, 同埋Home Stay好唔好人就要靠你自己喇! 因為佢地個個都係被EF英國既職員嚴格地揀出黎, 所以正常情況都係好人既, 但係我都聽過D Case, 就係d香港學生唔明外國人講咩, 造成唔少誤會, 所以都係要睇你自己既英語能力, good luck~

其他解答:

我之前都有去過USA, 你最好帶多個袋去, 因為你去到會買多左好多野番黎, 仲有, 洗頭水之類嘅野, 番學用品,姐...等等日常用品....其實無咩特別野帶....佢地都你會比CHECKLIST比你...學校有得上網...HOME STAY有D有,有D無得上網..不過大部份有.. D HOST FAMILY都係由EF當地職員去過睇過先比你地去住....完左個COURSE會叫你評分, 睇下個HOST FAMILY點....我諗都唔會差得去邊.... 希望幫到你...
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()