close
標題:

巴西龜的飲食問題

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我有兩個巴西龜,佢地之前有一個龜咬另一隻龜條尾,不過e+冇事喇,不過我想問下佢地食what野ga 答下我thx 更新: 唔該哂!!

最佳解答:

雖說 「龜係雜食性」 不過係我角度黎講, 龜既健康係比佢咩都食更加緊要~ 主要糧食: - 龜(乾)糧 - 紅蟲 - uv蟲 - 豐年蝦 - 蝦仔 - 魚仔 有人會比人食既野佢地食, 可能係少數啦, 但係我奉勸各位最好立即停止餵人食既野, 人食既野依家又落左咩化學品、藥物, 而且可能包含油份, 絕對唔適合生於大自然既佢地食用~ 雜食性還雜食性, 即使佢係雜食性, 但係佢係大自然所謂既雜食性唔係食人食既野, 係食魚毛、蝦毛、草、蟲, 依家好多人都已經混淆左佢既意思~ 如果有隻龜咬另一隻龜條尾, 你要立即將佢地分開黎養, 記住唔好唔同種類既龜養埋一齊, 亦唔可以放體型有差別既龜一齊養~

其他解答:

如果佢地成日都抗交就要分開喇- -"~ 上次~我隻龜龜咬斷瑤瑤既腳甲~之後搞到佢流血不止 連眼皮都白埋~所以要多多留意~小心d啊~ 佢地係食龜糧~魚~蝦~紅虫~蔬菜~ 活魚,活蝦 售賣點:街市水族店有售 買時請注意: 注意活魚/蝦是否不斷游水~如果不是請勿購買~死蝦可能變壞~佢地會唔食嫁~ 價錢:3~5蚊一包 紅虫 售賣點:街市水族求有售 買時請注意:鮮紅色的紅虫才是新鮮 價錢:$1@1包 處理:可一次購買多包~放於冰格~以免變壞~亦可避免糧隻糧食短缺 不過食肉既龜大得好快嫁~食龜糧就會大得慢d~ 咁我屋企有3種龜糧既~ 可以畀你參考下啦~ 名稱:龜之樂 形狀:較小的圓形 適合龜隻:年紀及體型較小的龜 價錢:$15~18 名稱:龜之旺 形狀:較大的圓形 適合龜隻:年紀及體型較大的龜 價錢:$20 名稱:AZOO 9合一烏龜飼料 形狀:圓柱體 適合龜隻:年紀及體型較大的龜 價錢: 大 $ 30 小$18 頭兩種龜糧 較 第三種 素~香味唔夠第三種香~ 當然啦~佢地食完~屙既臭臭都會冇咁臭- -"~ 第三種就有好多蝦~魚既成份~龜會好鐘意食~ 但係呢~就未必隻隻龜都會食到既~因為真係好大粒 - -"~ 第一 二種 可以根據佢地既體型而改變~因為味道差唔多 (本人未曾嘗試~- -"請放心) 所以轉左~都唔會有太大影響既~ 第三種仲有個幾得意既玩法~ 就係捉住龜糧既一端~引隻龜抬頭食~有D似餵D 貓仔狗仔-w-" 因為較長形~唔怕佢地會咬到你 (ps.我比較錫多d個隻龜會就住我隻手指- -'~但另一隻~有時會特登咬我- -"~)|||||不同的巴西龜喜歡食不同的食物。有些都會吃那兩位朋友所描述的,但有些只吃肉/龜糧/蔬菜。不同大小的龜也吃不同的食物。你可以試餵牠們些魚肉、龜糧、魚糧、菜、紅蟲等,看牠們吃甚麽。|||||紅虫, 山坑魚, 蝦仔, 蝦乾.....|||||THX,不過我想問下你佢食唔食生菜?
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()