標題:

相 + 相機

發問:

因為6月會去旅行 所以想買一部相機 (不是普通數碼相機) 但又唔知咩牌子好 但自己就睇中左 sony α350 但又有人話canon會好用d??? 想問問有咩好介紹~~ 7000左右女仔用的 thx~ 另外想問下尼張相係相機效果定係自己用photoshop整架??? http://x46.xanga.com/b97c954609234184699862/b141591845.jpg

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果你只是為了去旅行或日常生活影一些自己喜歡的相,其實咩牌子都無咩所謂,因為分別根本不是太大,只是習慣問題.所以budget ok,自己鍾意就得. 但如果你想好專業咁去處理呢件事又另當別論,不過$7,000就一定唔夠.你也有聽人說玩相機是很花錢吧,各樣鏡頭配件都是錢,sony不sony,其實都是貴 ... nikon和canon是比較多人用,口碑也比較好.但其實一句到尾,都是各人喜好,因人而異,人人也有不用意見,但最緊要自己去試才找到自己的需要(當然,花冤枉錢是少不了的過程). 分享一下我自己的經驗.我用傻瓜菲林機或dc仔比用dslr影相更開心,影出來的相有時更有feel.我不是攝影師,我不會考究太多,不過我可省下一大筆鏡頭配件錢,出門時也可手fingfing,都能影到自己喜歡的相. 你條link的相可以用ps做,也可用相機影.我覺得是用lomo機(lca或8m等)做double exposure影的.

其他解答:

Canon or Nikon 都好過 Sony, Sony 機 d accessories 好貴, 又唔common, 樣樣都 for Sony only.
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()