close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

m記同埋KFC請吾請15歲既人架?!~

發問:

m記同埋KFC請吾請15歲既人架?!~本人只得十五歲中三學歷懂少少英語對答住在屯門安定村只想現在在屯門m記或屯門kfc找兼職做最好可以做早更和中更1.而家邊到要請人???(最好係屯門安定區)2.我怕kfc的制服唔合適我wear我想問下kfc d制服洗唔洗錢嫁??(褲有無42號架?衫有無XXL架?(我係肥妹)3.我想問下,在m記 & kfc 工作要做d咩架?!(詳細d)謝謝4.m記 & kfc 有什麼職位 (請註職位要做d咩?)5.咁我返工個陣著住佢直接返工得吾得架?!... 顯示更多 m記同埋KFC請吾請15歲既人架?!~ 本人只得十五歲 中三學歷 懂少少英語對答 住在屯門安定村 只想現在在屯門m記或屯門kfc找兼職做 最好可以做早更和中更 1.而家邊到要請人???(最好係屯門安定區) 2.我怕kfc的制服唔合適我wear我想問下kfc d制服洗唔洗錢嫁??(褲有無42號架?衫有無XXL架?(我係肥妹) 3.我想問下,在m記 & kfc 工作要做d咩架?!(詳細d)謝謝 4.m記 & kfc 有什麼職位 (請註職位要做d咩?) 5.咁我返工個陣著住佢直接返工得吾得架?! 6.15歲既人可不可以返工? 7.m記同埋KFC請吾請15歲既人架?!~ 8.一星期要返幾多日架? 9.有無肥妹在屯門安定村m記或屯門市中心kfc,做緊m記或kfc? 10.我唔知這樣屯門m記或屯門kfc請唔請呢?

最佳解答:

1.KFC請人...不過我建議你吾好去見KFC~因為公司好衰 2.XXL既衫同褲都有..不過要睇下佢地有有落貨...可惜D經理好衰..見到肥妹通常都吾請 3.如果你係女仔~通常都係做COUNTER或者LOBBY~賣笑等等 4.同上...都係收下錢...汁下盤咁 5.吾明你問咩著住佢..如果係制服~就當然冇問題 6.15歲既人可以番工 7.m記同埋KFC都請15歲既人架 8.一星期要番既時間通常都係睇你...見工果時會傾好 9.我就吾識喇 10.我都答吾到你...不過祝你好運

其他解答:

M 記同KFC 都請15歲 1.而家邊到要請人? 間間都請,不過而家暑假可能已經好多人做緊,你要等 2.我怕kfc的制服唔合適我wear我想問下kfc d制服洗唔洗錢嫁??(褲有無42號架?衫有無XXL架?(我係肥妹) 唔洗錢,會有好大SIZE 3.我想問下,在m記 & kfc 工作要做d咩架?! 睇下你做咩位,KFC多數做收銀(包括夾雞等工作)有時要洗野,同埋收晒間鋪所有野 M記就執枱同收銀 4.m記 & kfc 有什麼職位 你PART TIME KFC會比你做收銀,M記通常會炸著條開始,之後好快就轉去做收銀 5.咁我返工個陣著住佢直接返工得吾得架?! 得 6.15歲既人可不可以返工? 可以 7.m記同埋KFC請吾請15歲既人架?!~ 請 8.一星期要返幾多日架? 你自己填表,但一開始起碼都要一星期做兩,3日先請 9.有無肥妹在屯門安定村m記或屯門市中心kfc,做緊m記或kfc? 有,肥唔肥冇關係 10.我唔知這樣屯門m記或屯門kfc請唔請呢? 去試下咪知,好快之麻
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()