close
標題:

40元酒店午餐自助餐?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

行過花墟附近有間麗東酒店, 見佢地午餐自助餐都只是40元 (附近食茶廳D cheap 嘢都要廿幾蚊啦!). 請問有無人試過? 有甚麼嘢食? 算唔算抵呢? 更新: x 發? 我一定唔再去? 可能而家改善了, 但我以前食早餐 (幾年前) 見過至少兩次, D伙計放要洗嘅碟落個tray時, 隨口當埋個tray系啖冠咁用!! 而且又唔系特別平 (對面鴨記及隔離果間近煙仔檔嘅都唔差), 點解要受呢D心理影響食慾?? 更新 2: simon hing, 咁你即系無答我個問題喎, 你未食過就不如呢兩日試下再講我知ok?? 更新 3: alan???? hotel????? waste time!!! 更新 4: cathy你食tea幾多錢先? 三十幾四十蚊嘅tea buffet, 仲平過附近名寶石果D tea set你都唔會太高要求啦.... 人地背後個大老細系阿四叔喎, 你敢打佢?? 更新 5: ans cheap q? that one is cheaper lor! hahaha

最佳解答:

麗東園林閣咖啡室 的食評 總結:抵食。 地址:旺角界限街66號一樓 電話: 2398-6825 2006-11-21 04:43:36 補充: to 樓下:係咩?口碑話佢乜架?

其他解答:

YOUR QUESTION IS SO BORING.WASTE MY TIME. CHEAP CHEAP|||||我食過tea buffet, 真係想找個老細出黎打, cheap 到震|||||口碑唔掂架呢間野|||||Hotel
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()