close
標題:

有班C拉成日無撞我!搞到的內分泌失恆

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

班C拉成日以打游擊方式撞我,好鬼黑人憎. 近來又無故斯文了些少,識細聲說唔該,~~~????不過照撞,撞親都係要害(附近),包括pet pet 下陰,,,,,壯甚唔覺意, 仲要連環游擊隊式進攻,唔知係咪想勒索我,真係報警都浪費公幣! 由於我父母年萬,因此我一路都無講. 都唔知點算好. 更新: 有班C拉成日無 故 撞我!搞到的內分泌失恆 居然少了一個字@@?

最佳解答:

?仔,你知唔知道"好狗唔攔路"點解呀?班C拉都講咗唔該(即係叫你讓路呀),你真唔明定假唔明呀?仲企定定等C拉撞你,你摶乜呀?摶內分泌失恆呀? 依家手機拍攝短片功能好多人都識用,你再繼續摶C拉懵,遲早俾人影低上傳youtube,"xx區有變態鹹濕仔出沒"可能就係短片標題。

其他解答:

撞親都係要害(附近),包括pet pet下陰,,,,, 加番件<護 pet + 護陰>可以任撞, 咪當<玩攬球>囉.|||||你幾歲AR你~~~?|||||咁即係早……‥‥‥‥‥
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()