標題:

點解踢完波條波褲有精液?踢波被人省中正扯起的jj會有什麼後果?

發問:

點解踢完波條波褲有精液?踢波被人省中正扯起的jj會有什麼後果? 更新: tom012546我想你E-MAIL給我再傾,THX

最佳解答:

你有冇係褲裏面打底? 可能你著得唔好, 刺激到你果度(jj)出精.... 唔知你係咪同我一樣, 我果度係好鍾意波褲果d又令又滑既質地 好多時著波褲打波周圍郁, 條波褲d質料摩擦到我果度, 都會搞到我果度扯到好high同射精 你試下著底褲la 唔比果度掂到條波褲, 再加上果度包緊左唔郁, 係無咁易刺激到同射精 扯起都冇咁覺, 仲唔駛攪到波褲有精液咁尷尬 至於踢波被人省中正扯起的jj, 會有什麼後果wor...... 肯定會痛到暈la, jj果度係好敏感, 有好多神經線ga, 郁到少少都high到射精落褲, 就知佢幾sensitive la, 又點會頂得順咁大個波省過黎ar....

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

可能射波果陣唔小心射左 俾人省中好大機會插住個波|||||踢波都會射精 ?? 我咁大個仔都未踢過波,反正今個星期又未射過精,等我明天都去踢返場波,慳返唔使打非機都好 !! 條野扯起,自然就硬過碌竹,怕乜比人省中先,到時咪當頂頭錘咁頂囉,話唔定頂埋入龍門都有份喎 !!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()