close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

20部電腦,同時上網

發問:

我同朋友想搞間網吧仔玩下 20部機同時上網要用d咩器材 申請商業寛頻要用幾多個ip先夠 仲有要注意d咩??

最佳解答:

如果你要平既,就一粒真ip,一個router就可以,不過記住要set番security既野,唔係同network既話好易比人拎哂你d game,cd key同d緊要野,但係通常哩d網bar我去過一次下次都唔會再去的,點解??因為假ip,好多game都開唔倒場,例如war3個d咁 如果貴d既,就最好一個電話一粒真ip啦,睇你想要咩 2009-01-29 12:18:58 補充: 我打錯字= =電腦...唔係電話 2009-01-29 12:20:11 補充: 我都做哩行好多年,如果想搵人幫手可以email比我

其他解答:

我本人IT 出生,做過好多商業IT SERVICE. 岩岩正式開左間電腦有限公司.專做商業客 可以報價比你,因新開可以平D,仲有其他it support服務 一條龍. 詳細可以報價比你, 同比意見你. 因我欣賞你搞網吧, e個市道往往開IT野都比人唔睇好 . 好多野都要精打細算, 先可能搵到錢唔洗蝕. MSN: cool_sho@hotmail.com OR EMAIL: hex@badiso.com 做唔成, 都可以交個朋友
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()