close
標題:

我e+係6年班 我中意個男仔 .......

發問:

我e+係6年班 我中意個男仔 ....... 但係我無膽同佢講 以前佢都中意過我 但係我哥陣時唔中意佢 到左 我e+中意佢ge時候 佢多唔中意我 甘我應唔應該同佢講 我中意佢 !!!! 幾時同佢講 點講中意 佢 /教我點講 唔好甘明顯 我講緊中意佢 唔好甘直接 !!!!

最佳解答:

真係愛得太遲....你要講你e家好講,你知道可能唔會中學會同你一間,你講在no就係no,得就係得左,係就黎學期完果陣同佢講,咁同學都唔會咁容易發現,你講,心理測驗(同你一個講架咋)如果有一個人你以前鐘意佢,佢冇答你,禁如果你e家果個人鐘意返你,你會唔會鐘意佢??,放學係邊度邊度等,話個答案比我知,放左學如果佢話會,你又拖佢話今晚msn見,咁樣,你就唔會咁直接因為唔係親口講,你就可以係msn同佢示愛,到時就可以直接d同佢示愛啦,跟住就睇你喇!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

係佢面前摸住自己下體,講而家自己好空虛。|||||你可以對他說:你之前咪對我幾好?~我想報答你呀!!! 之後對佢好點~OK... 因為我都係6年班 ,試過很多次表白 有一次甚至我們兩人互相暗戀,大家還拍了很久的拖!!!|||||你搵機會問佢對你ge印象或感覺,如果係好ge, 你就試下有無機會同佢發展|||||做多d野去示意囉... 如果唔講既..就用行為去表達愛囉.. 可以成日都走在佢既身邊引佢注意.. 甚至可以試下有意無意甘表露一下你既愛意~~ 比如同佢講..你甘好人既?邊個做你女朋友一定好幸福~~etc.啦.. 或者見佢鍾意食d咩用d咩..買下俾佢~ 其實呢d行為已經好直接...但系又唔洗講出口.. 可以諗下既.. 多d讚下佢..等佢覺得你重視佢..會覺得你鍾意緊自己|||||你問佢:[其實你點架.] 之後接落去……
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()