close
標題:

Levi's

發問:

小弟今年十三歲..想係新年果時買條Levi's褲.. 我高1..4Xcm-,-XDD腰圍25到..唔知邊條會有我size呢? 最好果條親到我對黑皮jack % 價錢..800樓下啦 thx!_! 更新: 28腰都ok既..我都有條褲係28腰..+條腰帶就得啦

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

如果係唔一定買levis既話 我建議你去買evisu 因為2月就應該會有big sale.價錢仲俾冇減價既levi's 平好多! 論cutting同名氣絕對唔俾levis差

其他解答:
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()