close
標題:

我想問宏利的卓越危疾保~

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有一個唔識的agent sell 我買宏利的卓越危疾保, 你地覺得好唔好? 供20年,$8000左右, 50萬額, 咩水平式咁~~ 又話供完就可以攞返一半的保費~ 有無人俾d 意見呀

最佳解答:

我自己係獨立理財顧問...都有代理宏利及其它保險公司, 例如AIA, 保誠等 呢隻危疾其實唔差的, 而且保費相對其它公司係比較平, 我印象中好似係保48種, 包埋男性或女性的危疾 至於agent 話供完就可以攞返一半, 係有少少誤導...你供20年係用黎for你將來唔使供危疾, 如果唔係你可以叫agent 改 用PP + major disease 或者 PP + Critical Illness 保費就平d 水平式 可以話係 保費基本上係固定的 如果問題, 你可以聯絡我 65918765 或者 ifafrankie@yahoo.com.hk

其他解答:

HI 你好!!! 我覺得...你好像...唔知道 自己 要什麼保障...!!! 其實... 保障 是保障 你 和 家人 你要清楚知道自己要什麼先...( 要多少 保障額 ) 另外..你要知道...保障 是 保障 , 最好是 终生保障 如果要20年後 攞返一半的保費 沒有了 保障...你覺得直得嗎??? 你有沒有想到..如果20年後的今日你取了$$ ,但第二天死了...你會想起什麼...??? 我建議你..做個長細的..理財分析..了解自己的需要和不足...先考慮..買啦!!! 你可以找我幫手...我不介意你不幫襯我 ( 我們是提供專業服務..給我們的專貴的客戶) 我是 RISK & FINANCIAL ADVISOR ( ZURICH FAM )尊一理財的顧問 我的 contact no.98369467 or timothy.yt.kwong@zurichfam.com|||||供20年可以攞返一半的保費我就覺我唔抵啦。 係aia有一個計劃供20年就可以level啦 有興趣既e-mail你既資料比我 1.年齡、性別、有無食煙 tonysan_1@yahoo.com.hk 2008-08-29 10:33:20 補充: 呢個計劃持有既時間越長,回報越大。 而且可以選擇不同既供款年期(10、15、18、25) 當供完所選擇年期後就不須要再供款而且計劃可以保障至100歲。|||||你今年幾歲? 男或女性? 吸煙嗎? 水平式保費意即不會隨年齡加價, 令你更有預算, 知道何時供完. 其實每間公司保險都有相同的保險, 重要是你的需要和負擔能力. 如你想多了解不同的計劃, 可msn/email: chingwing414@hotmail.com|||||有無問過你識的agent ? 水平式式保費係固定保費,但人壽同危疾共用保額。如果你係30歲,保費就貴過我地公司$800一年,而且無我地有48種危疾保障。ngyeungm@yahoo.com.hk|||||如果你唔識個 agent, 我就勸你唔好喇, 因為你有事要 claim, 都唔知點揾佢, 同埋保險公司 D 人走得好快. 同佢唔熟, 真係唔知佢有無走到. 第日你要攞錢, 唔同左人就要攪一大餐. 如果你想買危疾保險, 我可以介紹 broker 比你, 有好多選擇. 就算個人走左, 你都可以轉 service. 靈活D. 有興趣可以 email 我 fin1232@yahoo.com.hk|||||1. 保咩危疾, 有冇保d所謂特別疾病, 例如:原位癌等等 2. 保到幾多歲, 有冇話過咗幾多歲會賠少d 3. 點解攞一半保費, 係咪即係保20年, 你冇事就20年後俾返一伴保費你? 4. 中途斷供有冇現金價值攞返 5. 一個月成$700, 供20年可以買到好多保險, 例如$500,000人壽加$500,000危疾預支(即係有危疾就係人壽果度預支出黎俾你), 正路$700有找, 供20年基本都有一畢唔少既現金價值, 當然有d單係要供終生 6. 我覺得最要留意中途退保有冇錢攞返, 同埋你想唔想保一世, 如果諗住儲錢而勉強供就好傻... 保單要留意:保障期, 現金價值既變化, 有冇紅利, 退保既權益, 同埋你到底係咪只係要危疾, 咁死咗有冇錢賠, 危疾後好快死又會唔會扣減賠償....好多嘢諗
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()