close
標題:

預防BB黃瞻

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

母親是O型血,父親是A型血,BB查過是A型血 ( BB約26周 ),深圳吉布人民醫院開了些中藥給我太太吃,一碗水煲十五分鍾,吃一個月,又無高人知道是否可以BB出世後減低有黄膽或貧血的情況

最佳解答:

別擔心,我的情況一樣,我們的BB有機會因血型和媽媽不同而黃膽。通常初生BB出世幾日後才黃,但我BB一出世便有少少黃膽,有機會是因血型和我不同而排斥,但接著醫生抽了BB一滴血去化驗和照了一日燈便沒事了。初生BB有黃膽好正常的別太擔心吧! 2007-10-09 20:46:25 補充: 還有,當我和BB出院時姑娘教我就算餵人奶,也要加點奶粉給BB,務求肯定BB吃得夠,這也可以減少黃膽的機會。

其他解答:

冇得預防?!不過就算有都唔洗怕,十個有七八個BB都會有,因為新生嬰兒的肝仍未發育成熟,不能迅速處理所產生的膽紅素,積存在體內便形成生理性黄疸。大部份會在一至兩星期內自然消退,如果度數高就需要照燈。唔好亂食中藥呀!|||||我唔信有嘢可以預防初生bb黃膽 就算血型一樣都可以黃架! 通常初生bb嘅黃係好少事, 無須擔心 嚴重嗰d (e.g. Rh- 媽媽, Rh+ baby) 又唔會咁易搞...而且食d嘢可以改變血型嘅免疫功能, 咁就唔須要配血啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()