標題:

關於波子魚bb嫁~快d入尼啦!

發問:

我d波子魚生?好多BB。我將d BB放o係另外一個魚岡度,個魚岡只係得波子魚bb 但係D BB一日會死一至兩條><而家死剩兩條咋! 有咩方法可以令d BB唔好成日死呀? thx"拜託大家

最佳解答:

魚bb出生後,可能由於有很多bb, 所以氧氣有時可能會唔夠,建議你把氧氣珠放入去。(唔一定要用氣泵) 又或者係餵佢地既野食唔對,D魚bb未食到紅蟲同魚糧架! 其實魚bb你可以唔俾野佢食,因為佢會食水中的微生物。 如果真係想餵野俾佢,可以去賣魚的地方買一包野俾佢食~ 包野同餵大魚的魚仔既包裝差不多,入面有好多橙肉色的一點點~(好似係叫「水枝」,我老豆話~sorry!!我唔知叫咩名><)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

一定是餓死, 我以前的孔雀 BB 也是一日會死一至兩條. 現在不會了. 大概 50 條BB 現在已經 60 天大了.|||||你最好就張bb同其他一齊用同一個釭,不過用野分開佢地,因為BB魚對水質要求好高,如果同其他魚一齊養,水質比較好,同有較多空氣,可以大得快D,同唔洗全部死,我以前D波子魚bb都係鈉5,我又係錦做,結果1星期之後,就無再死啦。|||||應該係水質問題吧... 我既做法係用BB缸將D BB分開,但係放係主缸到養,一來水質比較好, 二來第時D BB大左之後放返去主缸就得,唔洗重新對水 如果你要分開養冇氣泵都可以,但係要放小小水草落去, 食物方面我會放D豐年蝦去比佢地慢慢食 魚街$10有3小袋|||||可能係你換水唔夠勤力 搞到江水好多細菌 因為剛出世既波子魚bb抵抗力弱 保持半星期or一星期換一次水,要餘下四分一舊水|||||你要餵佢地食野ga,買個d 一袋野莊住,入面有一點一點識跳ge野俾佢地食,你去賣魚ge鋪頭問la~
arrow
arrow
    全站熱搜

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()