close
標題:

我有乙型肝炎...我女朋友有抗體..咁如果生bb...bb有冇事?

發問:

我有乙型肝炎...我女朋友有抗體..咁如果生bb...bb有冇事?

最佳解答:

你女朋友有抗體嘅原因, 係因為曾有乙型肝炎菌入侵過佢身體, 但俾佢嘅免疫系統打贏咗, 所以身體就從此有乙型肝炎抗體. 理論上, 佢從此唔會再感染乙型肝炎. 乙型肝炎可經母體傳染俾胎兒, 即係如你女朋友有乙型肝炎或係帶菌者, 咁BB亦好大機會出世就有乙型肝炎或係帶菌者. 你女朋友有抗體, 即係無乙型肝炎. 所以生bb係無問題, 唔會感染BB嘅. 但肝炎箘分A,B,C,D,E (甲乙丙丁戊), 有乙型肝炎抗體唔代表可抵抗其他變種, 所以最穩陣係去打綜合肝炎預防針, 然後先生bb. ________________________________ 以上資料由註册西醫在無經診斷的情況下提供, 只可作參考用. 有病或任何疑問應親自見醫生詢問.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

按道理係冇事的...因為我老公都係乙肝帶菌者, 而我係有抗體的..而我的BB都冇事.......所以BB應該是不會被傳染的...只要媽媽本身是沒有的便OK了, 如果想確定D, 最好問下醫生等佢解答你
arrow
arrow
    全站熱搜

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()