close
標題:

英國倫敦帝國學院 Imperial College

發問:

1.請問 Imperial College London 有冇得讀航空工程(Aeronautic Enginnering ) 既 學士課程? 2.而呢科既minimum requirement (HKDSE)系咩? 3.以及一年學費太約幾多? 4.若我想將來在機場控制?工作,我是否應讀這科還是其他? Plz answer the above questions and u will recieve 20 points Thankyou

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

halo, 我係IC 畢業生, 希望幫到你丫=] 1) 1.請問 Imperial College London 有冇得讀航空工程(Aeronautic Enginnering ) 既學士課程? >> 以我所知, IC 既aero係冇BEng 既aero, 反而其他既eng, 如electrical, bioeng 呢一d 就會有BEng 2.而呢科既minimum requirement (HKDSE)系咩? >> min. 你要預全5或以上, 我有朋友佢係考hkale 之後入ic 讀aero, 果時出俾hkale 既offer 係AAA, 所以相對番hkdse 既standard, 全5一定少不了. 3.以及一年學費太約幾多? >> eng 一定你要預23,000 gbp 以上 (一年), 呢個$$ 唔包食同住, 要係倫敦再租地方. 4.若我想將來在機場控制?工作,我是否應讀這科還是其他? >> depends, 因為好多讀完aero 既人佢地都係想去做pilot, 而唔係控制既工作. 而ic 既aero 同eee 係出名難的, 如果數底唔好, 最好唔好揀, 如果唔係到時被逼drop out 就煩了. (IC 個system 係一份paper 最多俾你fail 一次, 再fail 既話就會俾踢出校). 個人認為, 你應該先去睇下呢份工既requirement 係咩, 睇下係唔係一個好既決擇去讀aero. 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:

想知更多關於海外升學的問題 可以去呢個網: www.eduplus.com.hk/forumC 下載換領券去便利店換本書仔睇睇
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()