close
標題:

我想知我是否喜歡他?

發問:

我今年識左個男仔la, 跟住都有whatsapp/line/sms. 我諗我地都算arm傾啦...我有咩唔開心都揾佢傾...咁佢都有安慰我, 我feel到好warm咁......每次佢覆我我都好開心...佢有次係fb到話like咗 就寫對你既感覺, 跟住我like咗啦, 之後佢話: 識咗你唔係好耐xd好靚女:DDD 多d搵我傾計is Good xdxd <------- 幫我呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我認為你已經中意左佢:) 因為你會去主動了解佢既近況:> 而且你同佢接觸既時候你都會好開心 而且你有唔開心既事都會搵佢 証明佢係你個心到係一個可以傾到心事既人 都有好大機會係佢係你個心到係一個好重要既人 既然你都可以肯定你係中意佢,咁你就要快啲向佢表白/暗示 如果覺得表白太快/唔夠譫 ,咁你可以暗示比佢聽 eg多啲同佢係一齊,多啲同佢傾計,得閒又可以暗示比佢聽 你中意佢等等.... [ 通常10~16歲既男仔好易對人有好感,而且係個個FB留言都睇得出佢想你多啲同佢聯絡 ] 祝你好運:)

其他解答:

睇你打咁多野就知有幾喜歡他啦|||||hihi^^ 其實,你話:[我有咩唔開心都揾佢傾...咁佢都有安慰我, 我feel到好warm咁......每次佢覆我我都好開心 ],已經係鐘意佢la!!! 因為鐘意,先會緊張; 因為鐘意,先會期待佢既回復; 因為鐘意,先會對於佢既安慰,覺得好warm Good Luck to youla|||||憑你這句(每次佢覆我我都好開心),就證明你已喜歡了他,因為你在乎他怎樣對你,看你...只要他做的事可以很容易地影響你的情緒,你就是喜歡他
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()