close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

(20分)眼鏡係咪有好多功能?我好似俾人呃左...HELP!

發問:

眼鏡有好多功能? 是學生的我…去眼鏡店買眼鏡 個店員又話我配果副眼鏡最好加返140蚊去防UV、防幅射, 咁我就俾多140蚊佢啦`但係事後諗返.... 我總覺得好似俾人呃左咁~ 我夠竟點先知副眼鏡係咪真係加左防幅射、UV嫁?! 副眼鏡我未拎,所以我想係拎之前盡快知道點測試個眼鏡… 到時佢就唔會有得再呃我! 所以,希望所有有對利類型有認識的,幫幫我~ 感激不盡呀~~~ 更新: UV係用機check, 咁有冇人可以答我防幅射要點check呀?

最佳解答:

放心.. 應該唔會呃你的... 一般鏡片都可以加好多野.. 例如: MAR (防反光) - 對夜晚駕駛有好處, 影相果陣好睇D HC (防刮花) - 冇咁易刮花... 不是不會刮花... 但你唔加就超級容易整花 UV400 (防UV) - 一般而家既鏡片.. 已經可以防止部份UV... 加左個防UV.. 可以防倒UV 400... 可以有效保護眼睛 轉INDEX/物料 (所謂, 超薄/ 加薄) - 一般 INDEX 為 1.498(CR39) ... 如果轉1.60 既話.. 鏡片會薄D... 轉1.70 既話.. 會更薄... 多數會建議高度數人士選用 「排水?」 (HYDROPHOBIC) 在下唔知中文叫咩... 總之就係令個鏡片易清潔D 有冇防UV400 ... 係要用機驗的... 放心.. 通常眼鏡鋪唔會呃你呢D...

其他解答:

55 有超薄 防輻射,UV. 試試在遠處看看有沒有反光,在其他眼鏡店check check
arrow
arrow

    ceui4w8 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()